eGain AI Agent™ levert een baanbrekende selfservice-ervaring met begeleid redeneren via kennisbank-, website- en bedrijfscontent
CHICAGO, Oct. 30, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- eGain (NASDAQ: EGAN), het AI-kennisplatform voor klantenservice, kondigde vandaag belangrijke productverbeteringen aan op de Solve 24-conferentie in Chicago.
Volgens Gartner zal 100% van de AI-gestuurde projecten voor virtuele klantenservice en virtuele assistentie zonder integratie van moderne kennisbeheersystemen tegen 2025 niet voldoen aan de doelstellingen voor klantbeleving en verlaging van de operationele kosten.
eGain AI Agent™ communiceert met klanten, verduidelijkt de bedoeling, begeleidt hen naar het gepersonaliseerde antwoord en legt de aanpak uit. Dit wekt vertrouwen en zorgt voor klantenacceptatie. De agent combineert taalmodellen en casuïstiek, die gebruikmaken van betrouwbare inhoud in de eGain Knowledge Hub. Met eGain Knowledge Transformers™, een bibliotheek met micro-task transformers, kunnen kennisexperts 10 keer sneller betrouwbare content creëren. Content wordt massaal gecreëerd en samengesteld door AI en experts, en is afkomstig van doelwebsites, SharePoint-opslagplaatsen, PDF-archieven en CRM-systemen.
De AI Agent kost 25 cent per klantgesprek en is vanaf januari 2025 algemeen verkrijgbaar. Het bedrijf biedt nu bètatests aan.
Over eGain
De eGain Knowledge Hub helpt de ervaring te verbeteren en de kosten te verlagen met betrouwbare antwoorden voor de klantenservice. Ga naar www.eGain.com voor meer info.
Mediacontact
Press@egain.com
408 636 4514
eGain, het logo van eGain en alle andere productnamen en slogans van eGain zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van eGain Corp . in de Verenigde Staten en/of andere landen. Alle andere in dit persbericht vermelde bedrijfsnamen en producten zijn mogelijk handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van die bedrijven.